Thursday, March 26, 2009

Maaf...

Salam..
Maaf kepada semua disebabkan faktor kesuntukan masa sejak kebelakangan ini, saya terpaksa meninggalkan buat sementara blog ini. Penyediaan soalan ujian, penandaan, sambutan Maulidur Rasul peringkat kawasan kariah saya dan tugas luar jangka memaksimumkan masa harian saya. Alhamdulillah, semuanya telah selesai. Kini, tugas saya sebagai pendidik di siang hari manakala mengajar tuisyen pada setiap rabu dan khamis (malam) untuk dua subjek yang agak mencabar, PPSMI @ math and science. Mencabar untuk saya memahami dan cuba memahamkan anak bangsa saya sendiri... Doakan saya... :)

1 comment:

MofiR said...

wahh...makin sibuk sahabatku sorang nie...
eh... hang kena ajar ilmu hisab dan ulum (sains) juga ke??

tu la... pandai mengira sangat... kan dah kene ajar 2 subjek PPSMI... hehe

smoga berjaya wahai sahabatku...